пʼятницю, 24 квітня 2020 р.

БІБЛІОТЕКА – ХРАМ СЛОВА!


КНИГИ - УНІКАЛЬНІ ПАМ'ЯТКИ ЛЮДСЬКОЇ ДУМКИ!


Книга💝 бібліотека – поняття нероздільні!


Пропонуємо вашій увазі

 цікаву добірку про найкрасивіші бібліотеки світу


Кожна культурна особистість розуміє про важливість книги та бібліотеки в житті людини. 
Фонди найбагатших бібліотек світу налічують мільйони томів. Звичайно, їм доводиться нелегко під натиском аудіо-електронних книг, але бібліотекам, представлені в цій добірці, безумовно вдається зберігати атмосферу справжніх 
храмів слова. 

Неймовірні та грандіозні бібліотеки! читай, дивись ТУТ http://vsviti.com.ua/bestphoto/68812






                                Для мене книга – світло дня,
Для мене книга – зорі ночі…
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі…
Без книги я не проживу
Вже, як без вирію лелека…
Я і крізь вічність проживу
В отім святім – БІБЛІОТЕКА…
В енциклопедіях знайду
Для вас усі найкращі гасла
І з ними у серця прийду,
Щоб свічка помислу не згасла.
Бо книга – то і світло дня,
Бо книга – то і зорі ночі…
Моя сім’я, моя рідня,
Мій розум, серце моє, очі… 
                                      Петро Гоць


P.S  з ❤ до рідної бібліотеки

Немає коментарів:

Дописати коментар

75 років від дня народження А. О. Маренич (1949) – народної артистки України

Талановита волинська співачка Антоніна Олександрівна Маренич народилася 17 березня 1949 року. Любов до музики в маленької Антоніни зароджу...