понеділок, 2 січня 2023 р.

Вітаємо з Днем народження Валентина Малиновського – українського вченого-політолога, громадсько-політичного діяча


2 січня народився відомий український вчений-політолог, громадсько-політичний діяч – Валентин Ярославович Малиновський.

Сердечно вітаємо Валентина Ярославовича з Днем народження!

Бажаємо аби доля завжди всміхалась, міцне здоров’я, натхнення і невичерпна енергія були надійними помічниками ужитті, а домашній затишок і благополуччя створювали атмосферу душевного спокою і рівноваги.

Щастя Вам, здоров’я та всіляких гараздів! Миру та перемоги!

ДОВІДКА:

Малиновський Валентин Ярославович – доктор політичних наук, професор, академік Академії політичних наук, професор кафедри політології та державного управління Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.

Народився 2 січня 1959 р. в м. Рожище Волинської області. У 1981 р. закінчив Рівненський державний інститут культури. 3 1981 по 1983 роки проходив строкову військову службу.

У кінці 1980-х років Валентин Малиновський активно включився в громадсько-політичне життя Волині. Був одним із засновників Рожищенського осередку Народного руху України, районну організацію якого згодом очолив. У ці роки під керівництвом В. Малиновського організації вдалося досягти вагомих результатів у боротьбі з районною комуністичною партноменклатурою, відродженні українських традицій, піднятті національної свідомості краян. Отримавши підтримку земляків, у 1992 р. був обраний депутатом Волинської обласної ради. Згодом був обраний співголовою Волинської крайової організації НРУ, членом Великої ради НРУ.

У 1981 р. закінчив Рівненський державний інститут культури за спеціальністю «Культурно-освітня робота».

У 1996 р. закінчив з відзнакою Українську Академію державного управління при Президентові України за спеціальністю «Державне управління» та Університет Північного Лондона за спеціальністю – M.P.A. Master of arts public administration.

У 1996 р. стажувався в Інституті публічної адміністрації (Париж, Франція) та Міністерстві закордонних справ України.

У 2015 р. закінчив Міжрегіональну Академію управління персоналом за спеціальністю «Комп’ютерні системи та мережі».

Кандидат політичних наук за спеціальністю 23.00.02. «Політичні інститути та процеси» з жовтня 2002 року. Дисертацію на тему «Оптимізація функцій органів виконавчої влади України: теоретико-методологічні засади» захистив у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича. Вчене звання доцента кафедри політології присвоєно у 2004 році.

Доктор політичних наук за спеціальністю 23.00.02. «Політичні інститути та процеси» з травня 2012 р.

Дисертацію захистив у Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова. Тема докторської дисертації «Концептуальні засади трансформації територіальної організації влади України: регіональний та місцевий рівні».

Вчене звання професора кафедри політології присвоєне в лютому 2014 року.

Наукові інтереси: державне управління, місцеве самоврядування, публічна служба, соціальна політика, політичні інститути, територіальна організація влади, децентралізація публічної влади, адміністративно-територіальна реформа, регіоналістика, краєзнавство.

Науково-педагогічна діяльність:

– 1998 р. – 2002 р. за сумісництвом старший викладач кафедри політології Волинського державного університету імені Лесі Українки.

– 2002 р. – 2012 р. за сумісництвом доцент кафедри політології Волинського національного університету імені Лесі Українки.

– 2012 р. – 2020 р. професор кафедри політології та державного управління Волинського національного університету імені Лесі Українки.

– 2020 р. – нині – професор кафедри соціогуманітарних технологій Луцького національного технічного університету.

– 2021 р. – гарант освітньо-професійної програми «Управління в системі соціального забезпечення» другого (магістерського) рівня.

– 2005 р. – нині – викладач Волинського обласного Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.

Досвід роботи на публічній службі:

− 1992–1993 рр. – керівник секретаріату Рожищенської районної ради;

− 1993–1994 рр. – радник глави Волинської облдержадміністрації з політичних питань;

− 1994–2002 рр. – заступник начальника управління культури Волинської облдержадміністрації;

− 2002–2005 рр. – помічник-консультант народного депутата України;

− 2005–2014 рр. – начальник Управління державної служби Національного агентства України з питань державної служби у Волинській області.

Література:

Малиновський В. Я. Державна служба: теорія і практика : навч. посіб. / В. Я. Малиновський. – Київ : Атіка, 2003. – 160 с.

Малиновський В. Я. Державне управління : навч. посіб. / В. Я. Малиновський В. Я. – Луцьк : Вежа, 2000. – 558 с.

Малиновський В. Я. Державне управління : навч. посіб. – Вид. 2–ге, доп. та перероб. / В. Я. Малиновський.  – Київ : Атіка, 2003. – 576 с.

Малиновський В. Я. Державне управління : навч. посіб. – 3–тє вид., переробл. та допов. / В. Я. Малиновський. – Київ : Атіка, 2009. – 608 с.

Малиновський В. Я. Публічна служба в Україні : підручник / В. Я. Малиновський. – Київ : Кондор, 2018. – 312 с.

Малиновський В. Я. Реформа децентралізації у Волинській області : монографія / В. Я. Малиновський. – Луцьк : Волин. друк., 2021. – 352 с.

Малиновський В. Я. Словник термінів і понять з державного управління / В. Я. Малиновський. – Київ : Атіка, 2005. – 240 с.

Малиновський В. Я. Словник термінів і понять з державного управління. – Вид. 2–ге, доп. і виправл. / В. Я. Малиновський. – Київ : Центр сприяння інституц. розвитку держ. служби, 2005. – 254 с.

Малиновський В. Я. Становлення і діяльність  Народного Руху в Рожищенському районі : монографія / В. Я. Малиновський. – Луцьк : Ініціал, 2016. – 222 с.

Малиновський В. Я. Становлення і розвиток місцевого самоврядування у Волинській області (1990–2010 рр.) : монографія / В. Я. Малиновський. – Луцьк : Ініціал, 2013. – 352 с. : іл.

Малиновський В. Я. Територіальна організація влади України: концептуальні засади трансформації / В. Я. Малиновський. – Луцьк, 2010. – 451 с.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Народному артисту України Василю Чепелюку – 70!

  Народився співак Василь Чепелюк 14 квітня 1954 р. у поліському селі Холоневичі тоді Ківерцівського району. За новим адміністративно- терит...