неділю, 25 вересня 2016 р.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ КНИГИ КОСТЯ ВОЛИНЯКИ "ХАПАЙТЕ І ЧИТАЙТЕ"



Світлої пам'яті письменника, журналіста, краєзнавця ФЕОДОСІЯ МАНДЗЮКА 1951–2015, з нагоди 65-річчя від дня його нарордження присвячується...



Народився митець Слова на Горохівщині у селі Гектари, в центрі трьох областей – Волинської, Львівської та Тернопільської. Перші кроки на шляху до Великої творчості пролягали до районної газети «Будівник комунізму» із шкільної парти в Берестечківській середній школі, з перших виробничих посад колгоспного обліковця та завідуючого сільським клубом. Проходив службу в армії, де поруч із зброєю відточував майстерність зброї Слова. Саме любов до Слова стала путівкою в обранні філологічного факультету Львівського державного університету імені Івана Франка. Після закінчення університету на журналістській, редакторській і видавничій роботі.
Феодосій Мандзюк працював кореспондентом горохівської «Будівник комунізму», у луцькій «Слава праці», обласній газеті «Радянська Волинь», власним кореспондентом республіканської газети «Молодь України». Він був першим на Волині редактором приватної гумористичної газети «Нате», головним редактором-директором видавництва «Надстир’я», заступником головного редактора українського тижневика «Вісник+К», головним редактором тижневика «Луцький замок». З ініціював і вів гумористичну телепередачу «Веселий оповідач» на телеканалах «Нова Волинь» ОДТРК та телекомпанії «Аверс».
Багато часу віддавав громадській роботі – обирався відповідальним секретарем обласної організації НСЖУ, входив до складу її правління. Національна спілка журналістів України відзначила його працю Золотою медаллю української журналістики.
У копну життєвої творчості він склав понад двадцять сніпків-книжок з яких черпали мудрість дошкільнята (дев’ять, серед них Неправильні правила поведінки», «Незвичайний мотоцикліст»), шість гумористичних – остання «Хапайте і читайте», шість краєзнавчих – «Легенди старого Луцька».
Феодосій Мандзюк був світлою і доброю людиною, майстром високого Слова, вірним товаришем і другом, любив своїх героїв і з повагою ставився до них, як в журналістиці так і в літературних творах. Його любили і поважали читач, колеги і друзі.
Помер 12 грудня 2015 року. Похований у селі Гаразджа.


На заході було представлено книжкову виставку "Феодосій Мандзюк: письменник, журналіст, краєзнавець".



 Література:
Волиняка Кость. Вам привіт від Йєті ! : сатирич. опуси / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1993. – 64 с.
Волиняка Кость. Веселі опуси : гумор і сатира / Кость Волиняка. – Луцьк : Волинянин, 2008. – 86 с.
Волиняка Кость. Джерело дзвенить дзюркоче / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1997. – 8 с.
Волиняка Кость. Музиканти / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1996. – 16 с.
Волиняка Кость. Неправильні правила поведінки : смішна книжка для дітей / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 2000. – 32 с.
Волиняка Кость. Перелазив Тарас через перелаз / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1995. – 8 с.
Волиняка Кость. Синдром дефіциту : сатирич. опуси / Кость Волиняка. – Луцьк : Ред.-вид. від. Волин.облупр. по пресі, 1991. – 64 с.
Волиняка Кость. Сниться Соні синє сонце / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1995. – 8 с.
Волиняка Кость. Сто веселих скоромовок / Кость Волиняка. – Луцьк : Волинянин, 2016. – 40 с.
 Волиняка Кость. У цирку жонглери жонглювали / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1996. – 4 с.
Волиняка Кость. Хапайте і читайте ! : сатира і гумор / Кость Волиняка. – Луцьк, 1991. – 96 с.
Волиняка Кость. Хапайте і читайте ! / Кость Волиняка. – Луцьк : Волинянин, 2016. – 150 с.
Волиняка Кость. Чому корова кольорова? / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1995. – 8 с.
 Волиняка Кость. Чотири чортики пошили шортики / Кость Волиняка. – Луцьк : Надстир’я, 1999. – 8 с.
Мандзюк Ф. Володимир-Волинський Свято-Успенський собор : іст. нарис / Ф. Мандзюк. – Луцьк : Вісник і К, 2001. – 80 с.
Мандзюк Ф. Дуля із знаком якості : гумор і сатира / Ф. Мандзюк. – Луцьк, 1991. – 76 с.
Мандзюк Ф. Звіриний суд : байки / Ф. Мандзюк. – Луцьк : Надстир’я, 1994. – 31 с.
Мандзюк Ф. Легенди старого Луцька / Ф. Мандзюк. – Луцьк : Волинянин, 2015. – 288 с.
Мандзюк Ф. Незвичайний мотоцикліст / Ф. Мандзюк. – Луцьк : Надстир’я, 1996. – 16 с.
Мандзюк Ф. Г. Специфічний дефіцит / Ф. Г. Мандзюк ; Сорока П. І. Секрет довгожителя / П. І. Сорока ; Яблонська Я. М. Лисячий комір / Я. М. Яблонська. – Львів : Каменяр, 1988. – 87 с.
Мандзюк Ф. У Луцькому замку / Ф. Мандзюк, В. Окуневич. – Луцьк : Волинянин , 2008. – 176 с.
Мандзюк Ф. Як зайчата вчилися читати / Ф. Мандзюк. – Луцьк : Надстир’я, 1994. – 8 с.
Мандзюк Ф. Як звірі борщ варили / Ф. Мандзюк. – Луцьк : Надстир’я, 1997. – 4 с.
Мандзюк Ф. Ярмарок у лісі / Ф. Мандзюк. – Луцьк : Надстир’я, 1999. – 19 с.
Історія пожежництва Волині : бюлетень з іст. пожежно-рятувальної служби Волин. обл. – Луцьк, 2015. – 240 с.
Пясецький В. Вулиці і майдани Луцька : іст.-краєзн. довід. / В. Пясецький, Ф. Мандзюк. – Луцьк : Волин. обл. друк.,  2005. – 400 с.
***
Мандзюк Ф. А контора пише ; Зразкова будова / Ф. Мандзюк // Світязь : літ. зб. Волин. орг. cпілки письменників України. – К . , 1992. – Кн. 1. – С. 51 – 54.
Мандзюк Ф. Г. Байки про авторів і про книжки / Ф. Г. Мандзюк // Книжковий сад «Надстир’я» (1992 – 2002) : статті. – Луцьк, 2002. – С. 115 – 118.
Мандзюк Ф. Як звірі борщ варили / Ф. Мандзюк // Література рідного краю : Волинь. 5 – 6 кл. – Луцьк, 1999. – С. 15
Волиняка Кость. Колядки з передвиборчої шухлядки : вірші / Кость Волиняка // Волинь-нова. – 2009. – 31 груд. – С. 10.

Спогадами про колегу поділилися друзі – письменники, журналісти, дослідники історії Волині. Ведучий заходу - заслужений журналіст України Євген Хотимчук. 







Немає коментарів:

Дописати коментар

Народному артисту України Василю Чепелюку – 70!

  Народився співак Василь Чепелюк 14 квітня 1954 р. у поліському селі Холоневичі тоді Ківерцівського району. За новим адміністративно- терит...